Livet #livsstil, #persiónligt

Veckans händelser ..

 
Veckans bästa ....
Tisdag och vanlig jobbdag i mitt liv. Men dagen då våren & värmen kom till mig.
Prommis efter jobb, 18 grader varmt och massor av vårtecken i naturen. Så underbart! vad jag väntat på detta 💓
 
 
 Veckans sämsta ...
Måendet som inte varit tipptopp med mensvärk och mycket huvudvärk. Men det är som det är och blir som det blir.
Accepterar att livet inte kan vara på topp jämt.
 
Veckans sötchock ...
Behöver jag ens skriva nåt, bilden får tala för dig själv 💓
 
 
Veckans serie ... 
Jag är helt fast. "Ett enklare liv" på Svt play.
Kort sammanfattat, äventyraren (och programledaren) Ben Fogle åker runt i världen och möter människor,
som vänt ryggen åt vårt moderna samhälle.
För att leva ett enklare liv på mer ensliga ställen i världen. Så beroendeframkallande och intressant!
 
 
Veckans nyaste ....
Fick hem mina produkter. Bästa inpackningen mad massor av fukt från Björk. Rekommenderas!
Silvertonings-balsam från Olaplex och värmeskydd från Björk. Värmeskyddet var sådär, men de andra 2 produkterna är jag så nöjd med 💓
 
 
 
#1 - - Enna:

Låter som mycket bra har hänt under veckan :)

Svar: Tack :)
Annie