Helgkänsla, Livet #livet, #livsstil

Vad har hänt?

 
Ja, vad har hänt sen sist jag skrev? 
 
Ibland kommer livet emellan lite för mycket och då finns det tyvärr ingen tid för bloggen. Hänt mycket dem senaste dagarna.
Tänkte dela med mig lite om vad jag haft för mig ...
 
-Har äntligen tagit upp målandet med markers igen. Alltså, det är verkligen nåt speciellt att måla med just markers.
Det blir sånt "liv" i målningen och färgerna kommer fram så bra. Gjorde denna för några dagar sen.
 
 
-Fredagsmys med masked singer, serie och tända ljus. Kan inte bli bättre 💓
 
 
-Jag har fyllt år och bjöd jobbet på gofika. Det uppskattades 💓
 
 
 
 
#1 - - Enna:

Grattis i efterskott :)

Svar: Tack så mycket :)
Annie

#2 - - Jossu:

Grattis i efterskott. Vad trevligt med fika på jobbet.

Svar: Tack :)
Annie

#3 - - Lillan Kind :

Grattis i efterskott!<3 Det var en riktig gofika du bjöd på på jobbet må jag säga :) Ja det här att livet kommer emellan så bloggen får stå åt sidan känner jag igen. Ibland blir det väldigt långa uppehåll mellan inläggen.
Så fint du målar med markers!<3 Jag har aldrig målat med såna, så då finns det ännu en sak att sätta på listan över allt jag vill prova :D

Jag önskar dig en riktigt härlig Valborg!<3 Kram!!

Svar: Tycker absolut du ska prova markers, så fascinerad av just det konstnärsmaterialet :)Ju nu blev det lång paus igen, ibalnd är det för mycket i livet. Då hinnns inte bloggen med<3
Annie

#4 - - Pauline Hurtig:

åh så fint målat! :)

Svar: Tack :)
Annie

#5 - - Jasmine:

Jag kan relatera till att livet kommer emellan och gör att bloggen inte blir lika prioriterad. Trevligt att läsa din uppdatering och se bilder.
Grattis i efterskott!

(Sent) Svar: Tack för din varma kommentar.

Kram

Svar: Verkligen, så är det ..<3 Tack!
Annie