Helg, Motivation #fredagsmys, #styrketräning, #träningochhälsa

Vad har egentligen hänt sen sist?

 
Fotoglimtar från min helg ....
 
Fredag och en ledig helg väntar. Skön känsla!
Fredagsmys med hämtmat, dessert, serie och masked singer. Mys!
 
 
Lördag, benpass och styrkelyft. Mina bästa träningspass kommer inte i medgång, utan tvärtom. I motgång.
Dem dagar jag inte är motiverad eller mår tipptopp. Dem dagar jag går på envishet, rutiner och pannben.
Mina flesta pass med PB kommer just såna dagar och så också i lördags.
Vart Pb på hela 2 övningar, nämligen sumomark och hipthrust.
Vart 2 lyft på 80 kg i sumomark. Kändes helt magiskt. 80 kg! Kändes nästan overkligt.
Och det bästa av allt ....
det kändes tungt men inte såå tungt. Bästa känslan med nackskada i ryggsäcken och ett liv med kronisk smärta.
Du orkar alltid mer än du tror. Alltid!
 
 
 
Får även mer inspiration och lust till mitt skapande efter träning. Så härligt.
Så har blivit en del skapande både lördag & söndag.
Har även lovat mig själv att jag ska ägna mer tid till att skapa & utveckla min kreativitet.
Vart inte supernöjd med nyansen på hennes hudton, men så blir det ibland. Det är inte målet som är viktigast, utan resan dit 💓
 
 
 
 
#1 - - Orsakulla mamma vid 20, dalaliv, finporslin & pudelliv :

Låter som du haft det mysigt.

Svar: Tack :)
Annie

#2 - - Pauline Hurtig:

fint målat, så roligt! :)

Svar: Åh tack :)
Annie

#3 - - Enna:

Älskar när man kommer in i en period av mycket inspiration :)

Svar: Verkligen, jag med :)
Annie

#4 - - Jasmine:

Den där ökade kreativiteten upplever jag vara en härlig känsla! Den kommer mer påtagligt till mig när årstiden skiftar. :)

Svar: Tack för dina varma ord och för beröm! Det gör mig glad att du gillade mina påskiga cupcakes.

Kram

Svar: Men verkligen, håller med<3
Annie