Plötsligt händer det ..

 
Hej blogg.se
 
Trodde inte jag skulle återvända men nu är jag här igen. Nouw-portalen bara strular och jag saknar skrivandet.
Få se hur det blir med portal, men just nu är jag här.
Hänt ganska mycket sen jag skrev här sist, men det kommer senare.
Varför inte dela med mig av några händelser från veckan?
 
Händelser från veckan ..
 
-Var ju alla💗-ans dag tidigare i veckan och vart du utbjuden av mannen, på mysig lunchdate i stan,
 Riktigt mysig vardagslyx!
 
 
Har också blivit lite promenader i veckan. Det är verkligen nåt speciellt med vinterbilder.
Så vackra och magiska!
 
 
Morgonmys med sötnosen! Mattes hjärta 💗
 
 
 Vi hörs mer en annan dag! // Kramar Annie
#1 - - it_is/Anette:

Ja det är dags för mig med att fundera över att flytta vidare från Nouw.....

Svar: Förstår det verkligen. Känns son Nouw bara går utför ..Vet inte om det gick att kommentera hos dig :/ osäker om kommentaren gick fram.
Annie

#2 - - Louise:

Åh va mysigt att bli utbjuden på dejt av din kar! Såg riktigt gott ut! :D<3

Tycker dom borde starta en ny portal där allt funkar prima och som är liknande Nouw för den är ju den bästa jag har testat MEN krånglar så mycket!

Svar: Ja man kan tycka det, tveksamt att det kommer hända tyvärr<3Så less på allt med Nouw, den portalen blir bara sämre och sämre. Tycker alla borde rata Nouw och lämna-så kanske dem som sköter nouw fattar ../
Annie

#3 - - Denise:

Jaa så mycket strul hela tiden på nouw..😑
Vad mysigt du har haft det! 🥰

Svar: Tack<3
Annie

#4 - - Frida:

Vad mysigt! Ser gott ut.
Och vilken fin kisse!

Svar: Tack så mycket :)
Annie