Livet, Sommar "psykiskohälsa, "styrketräning, #livet, #sommar

Livet är föränderligt ...

 
Visa alla sidor av livet ....
 
 
Tänkte först inte skriva nåt om vad som hänt, men ändrade mig då jag tror på att visa alla sidor av livet och inte bara dem bra.
För så är livet, både upp och ner. Iaf ...min pappa har vårdat min mamma i hemmet, då hon är sjuk men det vart ohållbart till slut. 
Så hon bor inte hemma längre. Sen råkade pappa ur för ett fall, vilket resulterade i skador på kroppen & hjärnblödning.
Vilket satte livet på paus. 
 
Vi har nu nyligen kommit hem efter några dagar i Roslagen. Då jag och Henke varit till mina föräldrars landställe.
För att träffa pappa men även för att hjälpa till med diverse saker bla gräsklippning och städning. Min bror & brorson var även där ❤️
 
Livet är föränderligt & man vet aldrig vad som händer i framtiden. Var tacksam för det du har!
 
 Bilder från våra dagar i Roslagen ....
 
 
 

 
 
 
 
 
#1 - - Amanda (Swedish Passport):

Nej fy så tråkigt att höra, KRAM! <3

Svar: Kram tillbaka<3
Annie

#2 - - Denise:

Men åh vad jobbigt! Skickar massa kramar ❤

Svar: Kramar tillbaka<3
Annie

#3 - - fighterwoman85 :

Ibland kan det va skönt att skriva sig ♥️. StyrkeKram❣️💪🤗.
Var i Roslagen var ni?? Jag känner till det lite. Min sambo är från Hallstavik.
Exakt så är det. Man vet aldrig vad som händer. Njuta så mycket som möjligt & du är värdefull precis som du är❣️

Svar: Tack<3Så fin du är! Tack för dina vänliga och fina ord<3<3
Annie

#4 - - Enna:

Men vad jobbigt! Hoppas han mår bättre <3

Svar: Tack för omtanken<3
Annie

#5 - - Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv:

Men fy då har du onekligen haft tuffa dagar. Hoppas att din pappa mår bättre snart.

Svar: Tack för omtanken!
Annie

#6 - - Carolina :

Åh så jobbigt, beklagar 😥 förstår att det måste kännas besvärligt 🥺❤️

Svar: Tack för omtanken <3<3
Annie