Helg, Helgkänsla, Livet "träningochhälsa, #livet, #livsstil, #motivation, #styrketräning

Fotoglimtar från helgen

 
När jag kom hem i fredags var jag riktigt slut efter veckan,
Men om det är nåt jag lärt mig genom åren så är det att återhämtning och prioritera sig själv är oerhört viktigt. Speciellt då.
Så denna helg her jag gjort det jag vill och det jag behöver.
 
Nog om det, här kommer mina fotoglimtar från helgen .....
 
Skogspromenad fredag & söndag. Nåt av det bästa för själen :)
 
 
Stunder med skapandet ....
 
  
 En trevlig kväll igår lördag med 2-rätters och besök av en vän :)
 
 
Och sist men absolut inte minst. Spar det bästa till sist :) 
Helgens styrkepass. Ben, mitt absoluta favoritpass, med styrkelyft och massa adrenalin :)
 
-Sumomark 7 set
-Hipthrust 5 set
-Utfall bakåt 4 set
 
Bild från hemmagymmet. Sumomark upp till 62 kg. Magisk känsla med min halvtrasiga kropp. Du är alltid starkare än vad du tror.
 
 
#1 - - Orsakulla mamma vid 20, dalaliv, finporslin & pudelliv :

Det är verkligen viktigt med återhämtning. Tror många har en förmåga att glömma bort sig själva i den saken.

Svar: Verkligen, superviktigt
Annie

#2 - - Enna:

Verkar vara en perfekt helg med en massa härliga händelser :)

Svar: <3
Annie