Helg, Sommar #livet, #tankaromlivet

Vad har egentligen hänt?

  
Jobbveckan rullade på snabbt och även helgen har rullat på snabbt. lite för snabbt.
Mitt mående är lite neråt just nu, en av anledningarna till min frånvaro här. Börjar känna mig otroligt sliten och trött. En trötthet som inte går att vila bort.
Är van vid den iom mina kroniska sjukdomar, men den är större & påverkar mig mer nu.
 
Jobbar 1 vecka till, sen är det semester. Och den är verkligen välbehövlig ...
 
Iaf, nog om det ......
 
Igårkväll var vi ute en sväng med segelbåten. Det var skönt. Att vara på sjön är så rogivande!
Det är nåt som vewrkligen ligger varmt om hjärtat för mig, då jag spenderade mina barndomssomrar på segelbåt i Sthlms skärgård.
 
 
 
 
 Ha ett fint slut på veckan & helgen!/Kramar Annie*
 
 
#1 - - Denise:

Åh vad tråkigt att höra att du känner dig trött och sliten. Förstår den känslan när det inte går och vila bort det.
Ååh vad mysigt att vara ute på sjön 😍

Svar: Tack så mycket<3<3
Annie

#2 - - Ann:

Jag känenr igen känslan, börjar känna mig helt slut och sååå redo för semester!

Svar: Åhh<3
Annie

#3 - - Enna:

Hoppas det bara håller i en period och går över!

Svar: Tack för omtanken!
Annie

#4 - - Jessi:

Det är livet. Att ha ibland dåliga dagar <3 Efter dem dåliga dagarna mår du bättre & är starkare :).
Härligt att åka lite segelbåt. Jag älskar att vara på sjön i båt & fiska. Precis, rogivande.

Hoppas att veckan börja bra. Kram <3

Svar: Ja så är det, jobbigt bara när det varit neråt ett tag ...Tack<3
Annie